Lenovo P2 32 GB / goud / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo P2 32 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

spat 24-08-2017

Goede batterij, vrij snel, foto's en geluid minder goed

Vrij tevreden van deze smartphone. Batterij gaat gerust een dag mee bij zeer intensief gebruik van GPS + osmand + scherm gedurende 8 uur, wat voor mij belangrijk is vanwege gebruik op tijdens fietsvakanties. Mijn vorige smartphone was een oude Samsung S2; snelheid, scherm, grootte... zijn nu natuurlijk beter. De kwaliteit van het geluid valt vrij tegen (niet zo helder als bij S2), zeker bij het beluisteren van klassieke muziek. Ook de kwaliteit van de foto's is minder. Wil je betere camera en geluidskwaliteit met vergelijkbare andere eigenschappen dan zit je bij andere smartphones toch direct in een veel hogere prijscategorie. De knop aan de zijkant voor ultieme energiebespaarstand vind ik wel praktisch ('s nachts...). Enkel de oproepen, sms'en, agenda, radio, rekenmachine en klok werken dan nog.

Pluspunten

• Batterij
  • Software (weinig extra software)
  • Scherm, grootte (persoonlijk)
  • vingerafdrukvergrendeling
  • gps werk uitstekend

Minpunten

• kwaliteit foto's
  • geluidskwaliteit (niet de interne luidsprekers)